RYANAIR


Vi flög med lågprisbolaget Ryanair. 2000kr för oss båda tur och retur.
Som hittat!
Okey måste erkänna att jag var lite skraj då man hört ett och annat om det bolaget.
Men allt gick som smort. Inga förseningar alls.
Utan jag tycker nog tom. att det hela gick fortare än annars.
Lite av deras policy. Så få minuter på marken som möjligt, fort ska det gå.
Fast det är klart, man satt väl inte direkt bekvämt i flygstolen.
Trångt var det och det stolen gick inte att fälla bakåt.
Det delades heller inte ut varken filt eller kudde.
Man får helt enkelt det man betalar för och inte mer.
Eftersom flygtiden var ynka 3h så tycker jag gått att det kan vara värt det.
Men om jag ska flyga längre så betalar jag gärna några kronor extra för komforten.




Men om ni ska på en weekend inte alltför långt borta så kan jag rekommendera Ryanair.
Se bara till att ha skrivit ut era boardingpass
och se till att inte överskrida vikt eller antal bagage som ni betalt för.

Det är sådana saker som dom passar på att ta saftigt med betalt för i efterhand,
för outskrivet boardingpass tror jag det kostar 400kr
och om du shoppat en planch eller dylikt som rullats ihop i en liten rulle,
som typiskt nog inte får plats i väskan så går även det på minst samma summa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0