sallad från årets café



Ikväll så ska vi ha parmiddag här hemma och laga tapas :D
Vuxet det lät va? Joråsåatt, man börjar ju bli det.
Vuxen! Sista månaden som ungdom på SJ nu.
Sen är man trist nog klassad som vuxen.

Hur som nu skulle jag inte åldersnojja nu, utan informera er om dagens lunch.
Bara för att ni är så nyfikna på vad jag åt idag, visst? hähä



Blev min egenkomponerade favoritsallad
och en kycklingsallad till D, från JAVA
(som förövrigt vann båda titelarna årets café samt årets mötesplats nu 2011 på örebros finest awards).
Coca cola dricker vi med gott samvete idag, det är ju LÖRDAG :D
Att laga mat hemma räcker gott och väl att göra en gång om dagen :p
Och nej jag är ingen dressingfanatiker utan led bara av beslutsångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0