torrschampo för brunt hår



Vilka grejer det finns nu för tiden :bigeyes:
Torrshampo för brunt hår till och med.
Den ni!! Nu slipper ni med mörkt hår oxå att tvätta det :p
Haha närå men det är nog en av mina bästa måste ha produkter!
När man är stressad och lite småflottig i luggen tex.
Spray spray så är det fixat!
Hur bra som helst!! :D
Som sagt så finns det nu även torrshampo med lite färg i,
så att ni brunetter slipper bli vita i hårbotten som vart lite av ett problem förut.

Vet att min kära syster vart på jakt efter denna mirakelprodukt.
Så nu kan jag tipsa om att det finns på Åhléns.



Till vänster: Min nuvarande favorit med tropisk doft :D
Till höger: För er brunetter :D



Lee Stafford hade både mid brown och dark.
uj uj sicka grejer :p

Kommentarer
Postat av: linette

nämen ujuj dä ser man! Jag som inte kunde hitta nån what so ever när jag var där sist. Sån tur att vi kan hjälpas åt =*

2011-04-15 @ 21:36:32
URL: http://linettesblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0