typiskt min otur



Molnen verkar vara mina allra trognaste stalkers :S
Idag jobbade jag bara halvdag!! Åh vilka planer jag smidde.
Det skulle såklart stekas i sommarsolen..
När jag väl slutade så var det moln och inte alls lika varmt som igår.
Suck vad trött jag blir!!

Men eftersom jag hade bestämt mig för att få lite sol på kroppen,
så skulle det ju bli så ändå.




Solen tittade fram då och då iallafall :D
Jag trotsade i bikini medans systra mi körde mer påklätt.
Smart kan jag tycka som frös och gnällde på att jag säkert blir sjuk nu.
Men Linette sa att man inte kan bli förkyld pga. kyla?
Utan att det är något man säger till barn för att dom ska klä på sig.

Haha det var något nytt. Jag har alltid trott det.



Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Haha tack, vad gulligt av dig! Jag får hoppas att jag lever upp till dina förväntningar då :) Kram!

2011-04-19 @ 23:20:35
URL: http://kimilinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0