Dille på kakor


I helgen blev jag sugen på att baka, och varför inte passa på att baka
kakorna som jag ska ge bort i "cookies in a jar" burken?
Lite kul att jag provbaka dom efter att jag lagt ihop det i burken
;p
Men jag hade tur för de vart mumsiga!
Dock hade jag inte exakt samma i mina,
bytte ut nötterna mot cornflakes och skippade smarties
och körde bara på marabouchoklad.

Tyvärr har jag slarvat bort receptet..
Men antar att ni som blev sugna vet hur google fungerar?!
chocolate chip cookies

Eftersom jag tycker det är roligare att baka än att äta kakorna,

så passar det himla bra med ett kakmonster till sambo!

Många av kakorna hamla i frysen i väntan på kakparty,

men några la jag i min loppis glasburk som kostade en hel tia!

Sicket klipp va?

 

 

Blev även några hallon och kardemumma muffins!!

En personlig favorit.

Nästa gång ska jag tjoffa i fler hallon bara

och kanske götta till det lite extra med smuldeg på,

a la lejla ni vet?!

Måste komma ihåg att köpa en lejla bakar bok!

Mitt minne är bra men kort, så det glöms säkert bort.

(Isåfall önskar jag mig en i julklapp syrran!! hihi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0