duktig louise!!



Jag bara älskar färgen svart, när det kommer till kläder.
Iallafall under dom mörka månaderna.
Strosa runt lite på stan idag och överraskade mig själv med
att välja ett naturvitt plagg, trots att det fanns i svart
och att hösten börjar närma sig med stormsteg
(eller är den kanske redan här?)
Vilket som, så brukar jag sluta köpa vita spetsplagg såhär års,
men den här var enligt mig bara sååå fin!
(Min shoppingkamrat höll inte med utan kallade det för ett fult nattlinne)
Det är många av mina kompisar som inte alltid håller med min smak av kläder,
men det stör mig inte ett dugg.
Då slipper jag låna ut dom haha
Jag matchar gärna svart med svart och lite mera svart.
Har man lite olika material så tycker jag verkligen att det är hur snyggt som helst!
Fast jag försöker verkligen att bryta det här mönstret,
och med tanke på dagens val så kanske jag är en bit påväg?





Tänkte mig ett par höga jeans och en tubtopp under,
eller varför inte ett tight litet svart fodral under till fest?

Jag är iallafall supernöjd med mitt köp
:)

Kommentarer
Postat av: Sara

läget? :)

2011-08-16 @ 21:50:28
URL: http://sarawangmark.blogg.se/
Postat av: Johannaty

Åh vilken fin :) Monki hade mycket fint nu sist jag var in gick loss :D

Tack så jätte mycket för dina fina ord också! Ha en fortsatt trevlig dag!

2011-08-17 @ 15:09:25
URL: http://johannaty.blogg.se/
Postat av: Trace

Kul att du gillade min lilla hemfixade lampa. SJälv gillar jag galgen som din tunika hänger på. Ursöt! Likaså tunikan i sig.

2011-08-18 @ 13:03:43
URL: http://trace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0