kan kenza kan jag



Såg på Kenzas blogg att hon brukar köra helknäppt på skjortor ibland,
i lördags agerade jag copycat och gjordet detsamma
:)
-Varför då? fråga Sandra och tyckte nog inte det var det snyggaste hon sett.
Men jag gillade det och tänker banne mig ha det igen,
härma Kenza alltså haha
Nu syns det inte på kortet men till det hade jag höga vita shorts,
så att knäppa till det hela med noll urringning kändes helrätt.
Brukar välja urringat eller kort kort då
kaka på kaka kan bli lite mycket av det goda.

Kenza var säkerligen inte den första som knäppte alla knappar,
men nog är hon en inspirationskälla?!
Var i vilket fall på hennes blogg jag fick idén.



Ni kanske kan bortse från att jag ser
"full som en kastrull ut"
Det här var nämnligen innan första glaset,
sedär, jag kan visst skela!!
Minns inte vem som påstod att jag inte kunde,
men här är bildbeviset haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0