lampan med stort L



Den här lampan ska nog få bo i mitt dressingroom


Mitt sommarprojekt har helt plötsligt blivit ett höstprojekt,
men det gör väl mest ingenting?
Det betyder bara att sommaren trots rätt kasst väder
bjudit på massa annat skoj än hemfix.
Men nuså ska det snart sättas igång på allvar.
Jag har köpt ett linneskåp, lite förvaringslådor,
en gammal pianopall som kommer passa perfekt
framför mitt framtida sminkbort och en klädstång.
Nog om det nu har jag även funnit denna tjusiga lampa
på ellos hemsida, det kan dock vara så att det inte är tillräckligt
högt i tak för att ha den mitt i rummet.
Jag ska mäta och fundra lite på detta snarast,
men först ska jag fortsätta njuta av min semester!



Det här var min första tanke från Åhléns men
nu när jag var där i veckan så verkade den vara slutsåld
:(
Nåväl den andra är väl faktiskt minst lika tjusig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0