för att fortsätta på samma gnälliga linje



JAG Å MITT TRÖTTA HÅR!

Nu börjas det igen tänker ni!..
gnäll gnäll gnäll.
Efter alla mina klagiga inlägg om min kalufs
så är det väl ett rent under att jag inte rakat av mig varenda strå?!

Om jag inte hade ett sådant yttepytte huvud så kanske det vore en god idé.
Inte ens då iofs, men ändå.

Nu var jag lite nytänkande och beställde ett hår med mörkblonda slingor i.
Samma nyans som alltid annars i grunden,
fast som sagt med slingor.

TRODDE JAG JA?!

WTF hela patrasket var ju typ mörkblont.
Skulle bli helfel om jag tjoffa i det där i min blonda kalufs.

Så även det satans paketet ska skickas tillbaka.
Varför ska jag ens hålla på och försöka?
Borde bara kasta in handduken och beställa
samma färg som alla andra sjuttioelva gångerna.

Eller färga håret becksvart, finns väl inte fler än en svartsvart nyans liksom?

hur som.

Detta innebär att vara julfin i håret var en dröm som gick upp i rök.

Kul, jul jajajaaaaaaaaa vad bra det blev va?!
(ironi för er som missa det)


Men vad sjutton, till nyår så kommer hollywoodsvallet som ett brev på posten!
Nyår ska som det verkar tillbringas i soffan där inte en kotte
lägger märke till min nyårsfina kalufs.

jippie

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh, men KAN du inte behålla det mörkblonda och även färga ditt egna hår hos frisören??? Pretty please!!

2011-12-22 @ 11:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0