måste bara skryta lite


I år så kom det här med att köpa gran lite på sniskan av allting annat.
Brukar egentligen införskaffa den en liten tid innan jul,
mest för att hinna njuta av den lite extra.
(hört att andra köper bara dan före dopparedagen?)
Hur som blev det inte riktigt av och efter lite velande
så kläcker jag ur mig att -äh vi struntar i det i år.
(fast mitt hjärta brast lite när jag sa det).




Älskling förstod att jag inte alls var så hård och obrydd som jag verkade,
så någon dag innan jul så stod den där när jag kom hem!
Otroligt vacker, jag blev blödig som få, riktigt lycklig.
Sådär hoppa jämnfota glad och jubla av glädje
Nu betyder det lilla barrträdet något extra i år,
då det införskaffades av kärlek och omtanke.
Hur som så förevigade jag den på bild innan det är dags att kasta ut julen.
Visst var den fiiiiiiin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0