tyllgardiner


Lättare sagt än gjort att få en bra bild på tyllgardinen vs mina älskade tapeter.
Tapter och gardiner har iallafall blivit uppsatta i mitt dressingroom.
Var och titta på garderober idag, men baske mig vad svårt det är då.
Dombås garderoben från IKEA var rätt låg, eller okey väldigt låg dessutom.
Har inte bestämt mig om det är bra eller dåligt?
Ser lite lustigt ut tror jag, men bra om man vill förvara någonting ovanpå?
Exempelvis skor eller väskor.
Det kräver helt klart ytterligare en kik på dessa innan jag tar mitt beslut.

Är väl lite inne på ett klädskåp istället, kan man hitta vackra på second hand
om man har lite tålamod, vill jag åtminstone tro.
Får nog ta mig en ordentlig funderare på det hela.

Hur som det tar sig saaaaaaaaaaakta men säkert framåt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0