forgive me father for i have sinned

Jag försöker att inte äta/dricka massa skräp i veckorna.
Håll applåderna. Jag räknar då fredag, lördag OCH söndag som helg :D

Men ikväll syndade jag.. Ajabajja!!
Men det var det helt klart värt!
Hade en riktig tjejkväll med min kära vän Sandra.
Det blev tacos och coca cola i soffan
framför någon film som vi knappt tittade på
då vi snick snackade så mycket.



Tack för sällskapet vännen :)

Nu ska jag hoppa i ett bad med alldeles för mycket bubblor.
Sen är det dags att hoppa i säng.
Är lite som en girig unge dagen innan julafton idag..
Min älskade sambo kommer hem nu idag fredag!!
Å jag kunde inte vara med förälskad <3
Livet är bra underbart



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0