kärlek puss mys kram gos



alla ♥ dag

Vad ska man göra en dag som denna??
Hysteri!!
Köpa blommor, vaxa benen, laga mat, hyra film, restaurang,
åka på spa, presenter, bio *hjälp*

Trevligt absolut, men det kan man väl göra vilken dag som helst egentligen?

Nu ska inte jag vara den som är den.

Jag älskar att den här dagen finns.
Då kanske alla dom stressade paren kanske stannar upp och tar sig tid för varandra.
Låter kärleken göra sig påmind.

Det är då nästan 20 minus ute och jag är ledig heeeela dagen.
Jag och Daniel stannar hemma idag :D
Till frukost bjöds det på skagenbaguette med min favoritjuice,
tack älskling!!





Ikväll ska vi laga pizza, gosa i soffan, kanske ta ett bubbelbad,
tända massa ljus i vår kalla lägenhet och pussas ♥
Låter som en fantastisk dag enligt mig iallafall!



Det här hjärtat har jag lagt på hans nattduksbord,
Gulligt va?

Hoppas alla har en fantastiskt alla hjärtans dag!!
Om man är singel så kan man precis lika gärna fira med familjen, kompisen
eller någon annan som man håller kär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0