kli kli kli


Det är vinter och min hud hatar det.
Inte nog med att hela jag blir torr som fnöske,
Min skalle kliar som om det bodde trehundraartontusen löss där.
(Vilket jag kollat upp att det inte gör).
Jag får helt enkelt inse sanningen att jag har en känslig hårbotten.
Det måste ha hänt nu på äldre dagar för när jag var yngre
kunde jag använda det ena efter det andra skitshampoot utan problem??
Nu använder jag ändå Kerastase som ska vara bra vad jag har hört.
Gillar serien men måste inse att jag måste byta shampo.

Tänkte pröva ett av dom här



för känslig hårbotten för normalt till fett hår



eller för känslig hårbotten med torrt hår

?

hmpfh..
min hårbotten kan vara lite smått wannabe smörpaket
(efter x antal dagars kliande)
men längderna är ju blonderade torra och skadade.
Så nu undrar jag vad jag ska välja?
Någon som har ett tips?

Ni som har ett vålmående glatt okliande hår.
Be happy!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0