Koka muffins??

Efter gårdagens misslyckade bak så fick jag lust att kompensera det hela.
Så igår satt jag och kuckilurade och fundera...
Hmmmss vad ska jag vispa ihop lite fort idag?
Muffins!! Klart jag ska göra muffins.
Kladdkaka har vi ju redan så inget med choklad.
Tänk tänk tänk.
Äpplemuffins! Med kanel och socker yummie.

Det här måste dock ha stigit mig lite åt huvudet då jag natten till ära drömde att jag kokade mina stackars muffins istället för att grädda dom i ugnen QUE??
Dessutom så glömde jag själva äpplena.
Katastrof dåligt.
Men dom såg fina ut och kändes moshiga och mjuka när man klämde på dom :P
Hann dock inte smaka innan jag vaknade.



http://fikamera.files.wordpress.com/2010/06/appelmuffins.jpg?w=294&h=408

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0