Om jag inte var så sjukt bra på att laga mat

Jag tycker nästan alltid att maten jag lagat smakar förträffligt.
Det kanske är lite synd på ett vis.
Hade ju vart så mycket lättare att vara smal om man sög på matlagning.
Om det mesta av maten hamnade i sopen istället för i magen
så kan jag garantera att jag hade vart smalare.

Nu menar jag INTE att jag hade önskat att jag knappt kunde koka ägg
eller brände allt till en fördärvelse.

För nu är jag hungrig och ska snart avnjuta bakpotatis med tonfiskröra a la Louise :D

I röran hade jag för er som är intresserade
tonfisk, gräddfil, lätt creme fraishe, fetaost, dill, citron och massa kryddor! 

Som vanligt så kommer maten smaka förträffligt!! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0