Örebro Finest Award

Äntligen är det dags för årets fest inom Örebros nöjesvärld, 2011 tas galan till en ny nivå och byter namn från Guidengalan till Örebro Finest Award!

Under galan kommer det att delas ut priser i tio kategorier; vakt, servitör, dj, bartender, arrangör, café, kök, mötesplats, nattklubb och folkets krog. Örebro och örebroarna kan vara med och utse vinnare i sex av dessa tio kategorier, det gör man på orebrofinest.se/rösta här.

Örebro… Finest Award går av stapeln söndag 27 februari.
www.orebroguiden.com
Idag skulle jag ha gått på Örebro Finest Awards.
MEN ICKE SA NICKE!!

Jag är sjuuuuuuk :(
Har feber och känner mig allmänt ynklig.
Dessutom så är min sambo på utbildning *morr*
Så jag får helt enkelt hoppa in i badet och tycka synd om mig själv.







Daniel shoppade glass till mig innan han åkte!! *kärlek*
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0