sitter och tittar på ullared

Jag vill åka dit!
Ullared måste väl ändå upplevas?
Mest bara för att det känns som om man borde göra det någongång.
En kvinna i programmet fick lite lätt panik när hon klev in i varuhuset.
Hon som inte ens gillade att handla mat..
WTF?? Att handla mat är hur kul som helst ju!!
Vad som (mat, kläder, pryttlar, inredning osv.) är kul bara det innefattar just att handla!
Shopping som shopping.
Handla, shoppa kalla det vad du vill! Kul är det iallafall :)
Tror att jag skulle trivas som fisken i vattnet på ullared.
Vad man nu skulle fynda på just Ullared är en annan femma.
Men själva upplevelsen verkar ju hur kul som helst.
(efter en åksjuke tablett eller två).
Påtal om shopping..
Måste ta med mig Rebecka till maxi någon dag snarast :D
Vill minnas hennes superpiffiga lista då vi shoppade tillsammans för alltför längesen.
Mejerier, torrvaror, badrumsartiklar allt uppradat i ordning efter kategori.
Så piffigt så!!
Hon gillar maxi lika mycket som mig!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0