sjukt sjuk

Usch och tvi. Jag kan knappt minnas sist jag var såhär sjuk!!
Inatt sov jag nog inte mer än en timma eller två.
Hade feber som kallas duga.
Säkert minst 39grader. Jag svettades som en gris
för att i nästa sekund frysa som aldrig förr.
Det var verkligen hemskt.
Bodde mer eller mindre i badkaret.
Dessutom hade jag sjukt ont i ryggen.
Som ni förstår var allt bara pest och pina.
Jag tycker väldigt  väldigt synd om mig själv.
Till råga på allt så har jag smittat min stackars Daniel.
Så nu ligger han sjuker på sitt hotellrum :(

Nu ska jag försöka hålla mig vaken till Big Brother.
Har sovit i stort sett hela dagen..

Har iallafall lyckats peta i mig lite glass idag så det är väl kanske ett framsteg? :)
Påtal om det så lyckades jag nysa med munnen full av glass.
Så nu är mina vita täcken inte bara svettiga utan även brunprickiga.
fräshtjej jo eller hur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0