Ska försöka förföra en kvinnlig kollega

*not*

Kvällen till ära så ska jag och min arbetskompis Helen dricka lite vin :D
Tycker det ska bli riktigt kul att ses utanför jobbet och umgås!
Hon ska komma hem till mig på ett glas vid 19.30.
Vibbarna i mitt vardagsrum sänder ut hej jag vill ligga med dig.
Hahahaha



Räknade precis till 17 tända ljus (enbart i vardagsrummet)
Av den enkla anldeningen att det är sviiiinkallt hemma hos oss :(
Får fösklara mig innan hon kliver innanför dörren så att hon inte lägger bena på ryggen och springer hem igen!
Hahaha det vore helt klart en bra snackis på jobbet sen om inte annat.

"Hjälp jag vet inte hur jag ska bete mig mot Louise?? 
Tror att hon är attraherad av mig.
Hon som har sambo och allt...
Hon försökte supa ner mig för att sedan få till det".

HAHHAHAHAHHA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0