världens bästa present *not*

Som vanligt så är Daniel alldeles omöjlig att köpa present till.
Han är en sådan där typisk "nä-jag-önskar-mig-ingenting" person.
Suck!!
Det är av förklarliga skäl ett väldigt tröttsamt svar, då man ändå kommer köpa någonting.
Frågan återstår då bara.. vad??
När det vankas presenter åt mig så är önskelistan lång :D
Nåväl.
En sak hade han omedvetet gett mig ett humm om.
Han ville att vi skulle göra någonting tillsammans :D
(då jag är ett så ypperligt sällskap måntro?)

Så då var nöten rätt knäckt.
Vi hade tidigare pratat om en weekend i Italien.
Självklart blev det då hans present.
En weekend i romantiska Rom yeeeey





Handskrivet med kärlek å allt

Att han då fick weekendresa av sina föräldrar till oss oxå kan vi ju lämna utanför

Hur bra present var det inte egentligen??

Men eftersom han fick dubletter så fick jag ju fixa en liiiiten nödlösning oxå



Cupcakes från Espresso House i smakerna choklad, blåbär & karamell.
Hur söta som helst :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0