coca cola som coca cola

cola som cola. Nä vet du vad!!
Det är då verkligen inte samma lika.
Och nu menar jag inte att jämföra
coca cola, pepsa, x cola, cuba cola, premier cola, ica cola.
Utan orginalet coca cola. 
Den smakar ju olika beroende på i vilken form den kommer.
Aluminium burk, glasflaska, petflaska, automat cola.
Ni förstår vart jag är påväg va??
Daniel gillar burkcola bäst.
Vilket för mig är ett mysterium då den är så sablarna kolsyrig.
Att inte få rap cravings är ju typ omöjligt.
Hur som.
Jag föredrar automat coca cola.
Den är godast.
Till skillnad från burken så är den inte alls lika bubblig.
Kanske tom. något mer utspädd?
Den är go.
Bio coca cola är ju 2 die 4 :)



fast coca cola på glasflaska är ju oxå himla trevligt.
Visst?

:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0