Ha det underbart nu lillan å skurt!!

 

Inatt åker min lillasyster och hennes sambo till Thailand.




De ska vara borta en hel månad :(

Missförstå mig inte. Dom är så värda det här och jag önskar dom verkligen en kanon månad.

Men fy fasen vad jag kommer sakna min lillasyster!!

Usch jag blir nästan tårig nu när jag tänker på det.

Hur som, Lillan kom ihåg att du lovade att messa din syster när ni är framme på Arlanda och när ni landat.

Och för att inte glömma ett mess då och då från solen och värmen!

Kommer vara superorolig precis som våra föräldrar.

Så glöm inte bort familjen nu. Hör av er :D

Hälsa Agan och smörj för allt i världen in era vinterbleka kroppar ordentligt nu!!

Drick inte svampdrinkar och bada inte full.

Ta hand om varanda och var rädda om er!!


Många pussar från systeryster



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0