Kan man få rabies av ett apbett??

Min lillasyster är i Thailand och har blivit biten av en apa.
Det gick dock inte hål på huden.

Men ju mer jag tänker på det desto mer träder storasyster oron fram.
Tänk om?? Rabies!! Hjälp!

Blir lite småsvettig när jag tänker på det.



Den skyldige... *morr*
I´m gonna hunt you in your dreams mr monkey



stackars stackars liten :(
min syster som är jordens djurvän också
det känns fel enda in i själen på mig
sablarns!!

nu ska jag googla på rabies

hej så länge

Kommentarer
Postat av: Dolly

Heej! Ta jättegärna reda på vad salongen heter. Om det är i sthlm den ligger ? :)Vore lite småsegt att behöva ta sig till en annan stad för lite färg i huvvet

2011-02-01 @ 00:33:47
URL: http://dollylee.blogg.se/
Postat av: JojjoDesign - Design utlottning pågår!

Hej!

Just nu håller jag på att försöka bli av med en design. Skulle du vilja ha den? Anmäl dig då till tävlingen så drar jag en vinnare inom några dagar ;)

2011-02-01 @ 11:21:42
URL: http://jojjodesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0