måla måla måla

Idag ställde jag klockan för att börja dagen med en powerwalk innan frukost.
Nu tror ni att fortsättningen lyder MEN så blåste det kastvindar och var glashalt ute så nej ingen PW.
Men JODÅ!! Visst blåste det och visst var det glashalt ute MEN jag tog mig ut och knallade ändå :thumbup:
duktigt duktigt. Dessutom så tog jag tag i min fula träfärgade sekretär.
Planen har nu i ca 2v vart att måla den vit. Den har stått här i vardagsrummet och bara varit ful vilket jag såklart stört mig något oändligt på. Fast ändå så har jag inte fått tummen ur röven.
Så idag var dagen D. Men okey jag erkänner, jag fick hjälp av en vän!! ;)
Tack snoris! Imorgon ska jag lura hit henne igen för strykning nummer 2 då den nu bara är grundad.
Känns hur som väldigt skönt att fått det gjort. Vi konkade dessutom ut den på balkongen för att först slipa fanskapet.
Hurtigt värre.



För tillfället ser det ut såhär i mitt vardagsrum.
Men imorgon ska jag nog stolt kunna visa upp resultatet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0