Mattor mattor mattor

Typiskt mig att snöa in mig på en sak när jag väl börjat.
Nu när jag blev så nöjd med mattan i köket
så var jag ju tvungen att spinna vidare på min nyfunna mattkärlek.
Nästa offer var hallen







Även denna idén blev jag himla nöjd med :D
Livet är så lätt (som Daniel brukar säga) hihi

Hade dock inte lika tur med vardagsrummet.
Köpte en matta till min nya mys/sekretär sida...
DET SLUTA I KATASTROF hahaha
hujeda mig vad fult det blev.
Den var ju för liten.
Size matters you know?? hähä

Så nu är frågan komatta??
Ja nej..
Vet inte om jag vill gå på något som har fått sätta livet till.
Men å andra sidan är jag ju inte vegetarian.
Oj vad jag slits mellan rätt och fel :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0