okey okey jag ska

Min mascara hade gjort sitt för sisådär en månad sen.
Så nu har jag levt på den nya jag köpte som jag tillslut kom fram till att jag inte gillade.



dem här.



Det här är min absolut favorit mascara.
Som numera är totalt uttorkad..

Inatt drömde jag om att jag skulle köpa en ny och att det var en ny design på den.
Jag ville ju vara säker på att jag köpte rätt så jag frågade kassabiträdet
om det var
Loreals Double Extension Waterproof?
Hon dumflinade åt mig och svara:
-Ehhh ahhh dom har haft det här utseendet i över ett år. suck!!

Haha okey nu var det inte över ett år sedan jag köpte ny.
Men om man tillslut drömmer om en ny mascara
så är det verkligen på tiden att göra slag i saken.
Så det är dagens mission,
köpa en ny mascara!
Min vanliga favorit mascara ska jag ha.
Inget åhh den här har jag sett på reklam, kanske borde prova.
Nej, nicht, icke!

Men om ni nu tänker köpa Double Extension Waterproof från Loreal Paris.
(För den är ju som ni förstått helt klart bäst)
såååå



Glöm inte att även köpa denna!
Tokbra remover :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0