Parodi??

Hujeda mig vad lik Maria Montazami och hennes syster är!!
Just nu går programmet Sommar i Sverige på tv3.
En av huvudpersonerna i serien är ju då Maria Montazamis syster Chatarina.

När jag slötittat lite på trailern för det här programmet så trodde jag att det var någon slags parodi på Maria.
Men nej nej det finns två :D Underbart!!
De är rätt så lika utseéndemässigt med sitt stora blonda lockiga hår. 
Båda är långa och visst kan man väl se att de är syskkon,
men den stora likheten är talet.
Det är klockrent!
Systrarna pratar exakt likadant.
Kul då man trodde att Maria verkligen var one of a kind.
Men systern verkar vara exakt likadan.
Vilket återstår att se.
Nu ska jag kika vidare!!

Hej sålänge



Chatarina



Maria Montazami, hennes man Kamran, mamma Anita, syster Chatarina och deras bror Christian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0