Ikväll tänkte jag leka död för världen


Min plan inför denna kväll var att hoppa i mysisarna och slå mig tillrätta i soffgropen.
Varför det såhär en fin lördagkväll i Juli?
Jag jobbar nämnligen imorgon och att gå ut och dricka drinkar med
någon semesterfirare skulle antingen sluta i dålig karaktär med risk för
huvudvärk och bakfylla imorgon. No way!!

Det utsätter jag mig då inte för, man ska vara pigg å glad på jobbet
:)
Eller alternativ två som är mer trovärdigt,
sällskapet blir full som en kastrull och har ingen som helst tanke på
morgondagen medans en själv sitter och surar och tänker
varför varför varför följde jag med ut, tråååååkigt nu går jag hem!
Nähä det ville inte herrskapet och gnyr stanna snälla!!
(trots att man är världens torraste och nästan tråkigast i världen).

Visst alternativ 3 finns oxå, allt blir bara lagom, trevligt och totalt värt.

MEN

Nu behöver jag inte gräma mig ett dugg.
Umgås ska jag ikväll, med Sandra
som ska med ett plan på morgonen till soliga Spanien!!
(ja jag är lite avundsjuk, men hon är så värd det).
Ni förstår det braiga va?
Dvs. vi ska båda ta det lugnt ikväll och bara sällskapa.
Shotsen lämnar vi åt er övriga
;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0