just my luck!!



Nu är jag ARG som ett bi.
Igårkväll gnydde och gnällde jag om tandvärk.
Skulle bara fattas att jag får ett hål oxå, tänkte jag som
sprungit fram och tillbaka till tandläkaren
tillräckligt många gånger senaste tiden
:mad:
Min mamma var tandsköterska i många år när vi var små,
så precis som vanligt ringde jag och gnällde och fråga henne om diverse tandrelaterat.
Visst sjutton verkar det inte bättre än ett satans hål!!
Så hon uppmanade mig att slå en signal och boka en tid snarast,
innan det blir värre...
Mammor vet alltid bäst, så nu är det kirrat.
Imorgon kl 9.30 får jag domen.

Jag gissar på hål (mitt första isåfall).
:(

Vad trött jag blir.
Finns verkligen roligare saker att lägga pengar på
(speciellt såhär i sommartider)
*gråt, gråt, snyft*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0