R.I.P din lilla skrynkla :(



För ett tag sen fick mina vänner ta bort sin lilla voffsing.
Usch, vad hemskt att gå igenom.
Nog för att jag var rädd för den lille skrynkel herrn,
men mitt hjärta blöder såklart ändå!
Minns när han var liten och såå söt,
det känns som igår.
Han blev tagen ifrån jorden alldeles för tidigt.
Mina tankar går till hans nära och kära

Vet att du har det underbart i himmelen
där du kutar runt och gör en massa bus och leker
med massa andra vovvsingar,
tuggar på massa grisöron och ben som aldrig tar slut
och pinkar på oändligt många stolpar.



♥Sumo♥

R.I.P



Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vill tacka så hemskt mycket för komplimangen, men också säga att jag är hemskt ledsen för hunden som gått bort :/ Verkligen. Usch vad jobbigt för er alla.....



Vad var det för ras? Min pojkvän och jag såg nämligen en sån ras i stan idag och blev helt förälskad i den, vi funderar på att skaffa en sån.

2011-07-12 @ 15:26:02
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0