Vädret är på min sida, yeeey!



Jag blir så glad när vädret är på min sida *ta i trä*
Ikväll ska vi ha picnic med jobbet och spela kubb :)
Oj så trevligt!
Jag som spela kubb i lördags borde väl kunna skryta med mina skills ikväll,
haha njää knappast, usch va dålig jag är.
Men inte sämst, för det var *e**y ;p love you ändå!
Jag har köpt jordgubbar och körsbär som vi ska smaska på osså.
Somrigt värre!

Nu ska jag börja fixa lite krubb till mig å karln innan det är dags att bege sig.
Kylen gapar TOMT så det får bli det enda som går att kalla för maträtt,
pasta med bacon, broccoli och ädelostsås.
Blåband fusk blire eftersom jag inte har någon grädde,
men whatta f**k det får välla duga.

Vi SKA handla i veckan, hara bara haft så fullt upp
så tiden har inte riktigt räckt till.

Pisstrist inlägg det blev då?!! Lite sådär "flaggan, who cares på detta".
Men vad sjutton! En eloge till er som läste klart allt detta blarr!!
:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0