Godaste lasagnen ever!!



Nu har jag äntligen kommit på exakt hur jag gör den godaste lasagnen ever!

Nu behöver jag inte hålla på att experimentera mer :D
Eftersom jag är såå snäll så tänker jag såklart dela med mig av mina lasagne tips.

Först bryner ni såklart köttfärsen och kryddar upp den så som ni tycker det blir bäst,
sen häver ni i passerade tomater.
Nu till mitt lilla superknep



Byt ut vanlig bechamelsås mot den här ostsåsen!! Den är verkligen supergod :)

Varva lasagneplattor med köttfärssåsen och denna så är ni snart klara.
Ett annat tips är även att strö över fetaost istället för vanlig ost på toppen!
In i ugnen i ca 50min, klart!
Jag brukar använda vitfiberpasta lasagneplattor, liiiite nyttigare iallafall ;p



Servera med sallad nam nam nam

Kommentarer
Postat av: Nathalie

skulle bli så glad om du röstade på min klänning idag igen<3 vill så gärna vara kvar på topp 100!

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=qA1iF427O6QTUgKJZstgpESTbRQGg3vK3js7ch3qdI9vnI3Azlge#Gallery

2011-06-23 @ 10:32:14
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0