hallon och annat gott gott



Idag fick jag en liten present på jobbet av en kollega :)




En ask med hallon!
Gott och nyttigt, det tackar vi för :thumbup:

Igår var vi som sagt på fest. Examensfest för min barndomsvän Maria.
Färdig socionom, duktig tjej :)
Inte nog med det nu ska hon ge sig på en master oxå,
så gissar på att det blir en fest till om 6 mån?! hihi

Hur som så bjöds det på vin, öl, massa snacks
och sist men inte minst SMÖRGÅSTÅRTA!!
Så den här veckan fick jag mumsa loss på det ännu en gång!
sicken lyx va??

Kvällen var superlyckad.
Lite tårdrypande tal, Fint väder, massa vänner och
en strålande värdinna :)












Tyvärr så var det typ hela Örebro som hade bestämt sig för
att festa just igårkväll, så på stan var det knökat mest överallt!

Det blev en cider på Olearys, men det blev en tidig hemgång inatt.
Jag var supersugen på hamburgare men både BK och donken var stängt
till min stora fasa :(

Skönt det för idag har jag vart pigg som en lärka,
Dessutom så är ventilationen igång på jobbet igen, yeeeey!! *lycka*

Jag hade önskat mig mat a la sambon på bordet kl 20.00 ikväll ;p
Gissa vad han hade svängt ihop??
Hemmagjorda burgare, joråsåatt en bra karl har jag minsann!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0