midsommar prepp


Nu ska jag sluta vara så neggo inför morgondagen, sådetså!

Dags att tagga till nu även om det nu vill sig illa och regna imorgon :s hoppas inte såklart!
Men vad sjutton, vi är ett stort gäng som har hyrt en stuga ute på landet.
Med tillgång till två båtar och därmed massa vattenlek :D yeeey!

Hur kul låter inte det? Grilla ska vi såklart göra oxå!
OM det nu skulle regna så kan man tydligen sitta hela gänget under terasstaket,
det är ju såklart ett plus! Ute vill man vara en sån här dag som imorrn villet som?! Right?
Kan tom. vara mysigt med lite regn OCH vet ni vad?
Då håller sig myggorna borta dessutom mouhahhaaaa

Hoppas alla tagit med sig massa skojjsiga spel nu oxå,
annars blir det charader och älgen hihi

Nåja jag har iallafall börjat fixa lite nu (i sista minuten som vanligt hehe).
Var nyss på ICA, och dra på trissor!
Varken gräddfilen eller färskpotatisen var slut.
Behövde inte ens köa nämnvärt, men så är ju ICA bäst oxå ;p




Hemmagjord potatissallad är väl ändå så mycket godare?!!
ehhh aaaa (iallafall om jag har gjort den hihi).

I klegget hade jag fettfri majonäs, gräddfil, svartpeppar, allkrydda, lite tabasco, vitlökssalt, finhackad rödlök och röd paprika OCH inte att förglömma my beloved fetaost!!
Nu ska bara potatisen svalna och gräslöken klippas i,
röras ihop lite försiktigt sen är det klart :)

Köttet ligger redan marinerat i kylen.

Nu ska bara allt annat kommas ihåg oxå,
jag som är sådär lite småhispig när jag ska övernatta på okänd plats haha.
BORTA BRA MEN HEMMAKÄRA JAG..
geeky.

Passar på att skriva en liten reminder till mig själv här,
kanske blir något bra packtips till er?!

  • myggmedel
  • myggljus
  • filt
  • tallrik och bestick (plast!)
  • paraply :(
  • mobil + laddare (mobilblogga, visst va?)
  • låna uppblåsbar säng och kylklamapar av ziz
  • låna kylväska av sussie
  • gps haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0