ny facebookgrupp



Igår spelade vi sjuan. Som vanligt så förlorade jag stort :(
Det slår aldrig fel när det gäller kortspel.. suck!
Men jag var inte ensam för Ehsan gick det sisådär oxå,
jag kunde iallafall skylla på att det var första gången jag spelade det ;p
Vi skojjade om att starta en ny facebookgrupp
"Vi som suger på sjuan"
Låter ju heldumt om man inte vet att det är ett kortspel.
Typ "hej vi tar betalt i baksätet på sjuans buss"!! haha
I vanlig ordning krävde jag revansch då jag är lite av en dålig förlorare.
Nog för att det gick lite bättre då,
men något surt att gå miste om första platsen med 5poäng,

vilket är ett ynka kort i spelet. Men men!!
Hur som så var kvällen lyckad med massa god mat och trevligt sällskap :D



potatis nam nam nam!!



kycklingspett, fläskfiléspett, champinjoner m.m.



pga. dålig kommunikation så hade vi lyckats köpa 2l jordgubbar var haha
jenny hade även med sig en frödinge kladdkaka med mandel mmm




Ehsan försökte samla pluspoäng genom att påstå att han hade bakat,
förpackningen avslöjade bluffen!! hihi

Kommentarer
Postat av: F.R.U.K.O.R.T

Gud vad glad jag blir riktigt glad, tårar i ögonen!

känns super att få en sådan ärlig kommentar :) följ mig gäna via bloglovin. kram på dig fina du!

2011-06-05 @ 12:17:52
URL: http://frukort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0