wake up BaBAAAAm!!



Inatt vaknade som jag förstått inte bara jag av jordens dunder och brak!?
Klockan var nog strax efter fyra när det small till efter en megablixt.
Läbbigt tyckte jag och kröp närmare karl som mumlade lite om att det inte var någon fara.
Jag tjöta på -att jo men tänk om blixten slår ner i huset?? AAAhhhhh
Klyver den huset på mitten och träffar mig i skallen då?

Närå sa han och lugnade mig med snack om åskledare och bla bla.
Innan jag visste ordet av så sov jag gott igen med regnet smattrande mot fönstet.

Tänkte ta en redig PW idag innan jobbet,
men nu harar jag ur och tror att jag kommer bli träffad av blixten.
Om inte så iallafall dyngsur lagom när jag knatat halvvägs.
Är tok kvalmigt ute så tror minsann att det kommer regna och blixtra snarast.

hmmmms... ett samtal har jag ringt.
Tanta var på lunch, typiskt! Nu nytt försök.
Tjing sålänge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0