grilla korv i snön

Snart ska vi iväg på korvgrillning i snön!!
Blev inbjuden till det här "eventet" av min kära vän Rebecka :D
Jag älskar såna här påhitt och eftersom jag inte är nå vidare värst på att slå slag i saken själv
så blir jag superglad att någon annan gör det. 
Tycker det var lite kul när hon messade mig igår kväll med sista meningen
-Bring you "termobralls".
Haha jag äger verkligen inte några termobyxor :p
Däremot vore ju en overall för vuxna toppenbäst att ha i sin ägo.
Så är dock inte heller fallet. Hade inte ens en termos i min ägo.
Men det har hurtbullen Daniel vart och fixat nu på morgonkvisten!

Så nu ska den fyllas med kaffe och sedan ska jag klä på mig trippelt med leggins,
sen far vi mot en friluftsdag!!

Mys eller hur?!!

Uppdaterar såklart med lite bilder senare så att ni blir supersugna på att apa efter hihi
En sista dag i solen snön kanske kan råda bot på den värsta vårlängtan,
för nu tror iallafall jag att den sista snön är kommen för den här gången.
Vem vet kanske skapar ett såpass helylle snöminne
så tårarna inte är lika nära då vintern nalkas nästa gång.
Man kan alltid hoppas!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0