Jag vill bara sitta här och lukta på blommorna

 

Sist jag var i min favorit blomaffär så passade jag på att knäppa lite kort.

Änsålänge lever mina blommor och verkar inte ens lite missnöjda :D

Peppa peppa ta i trä!!

 

 

 

 

Att jobba i blomaffär måste vara rätt trevligt?! Luktar alltid gott, mycket ljus och bra luft.

Om någon därinne råkar släppa sig så kanske det inte ens märks? :p


Äh nu är jag trött sådär pensionärstidigt på kvällen igen.

suck att big brother börjar så "sent" :thumbdown:


Kommentarer
Postat av: Linette

Säger man inte peppar peppar ta i trä? eller har jag fått det helt om bakfoten? inte logiskt nånstans i ju för sig..

2011-03-21 @ 22:46:46
URL: http://linettesblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0