kaffe i solen

Det är underbart väder ute! Solen skiner och termometern visar +10 :D
Måste väl vara den varmaste dagen hitills i år?
Så mest bara för att tänker jag sätta mig med en kopp kaffe ute på våran uteplats.
Jag är långt ifrån kaffeberoende och det kan lätt gå flera dagar utan detta "svarta guld".
Fast då det blåser lite ute så misstänker jag att det inte är fullt så varmt ute som jag vill tro.
Därav får saften vänta och kaffet blir min i-solen-dryck.
Nu kan man ju tycka att jag lika gärna kunde dricka té jovisst,
så sant så sant. Men jag behöver pigga till mig lite.
Kaffe funkar så har jag hört, upppiggande :D



Näckros i plast (Lagerhaus 5kr?? eller var den sååå billig?)



I en enkel glasvas. 
Känns vårigt och fint när vårsolen lyser på genom fönstret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0