lättlurad

Svartpepparen tog slut i min lille kvarn. Ny skulle inhandlas och det snabbt.
-Nämen Daniel titta finns en refill som hör till! utbrister jag helnöjd :p
Öh okey.. Nu i efterhand inser jag kanske att svartpeppar som svartpeppar! eller?
Kan lova att den som "hörde till" säkerligen var dyrare och inte alls mycket bättre än någon annan svartpeppar refill.
Nej jag är inte snål, men det här var väl rent lurendrejeri egentligen?
Nåväl det blev väl bra vilket som, nu lurar jag inte någon granne som vill låna svartpeppar
(som om det någonsin kommer hända) :D haha



Extra Fine, jovisst Daniel brukar verkligen lägga märke till min snoffsiga svartpeppar i kvällsmaten.
-Åh älskling! Vilken fantastisk svartpeppararom.. mmm lyxig smak. verkligen något extra!

Eller kanske inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0