min låtsasfru

Ikväll så dejtade jag och Daniel ♥
Jag tror att det är viktigt att man alltid fortsätter med det trots att man bor ihop och hela baletten.
Oftast så ska det fikas och det ena och det andra första månaderna när man lär känna varandra.
Sedan hamnar man i sambofällan framför tvn med alldeles för mycket godis.
Så alla ni par där ute glöm inte bort att fortsätta gå på dejter med jämna mellanrum.
Fika, ta en promenad, åk och bada, gå på restaurang, bowla, gå på bio och allt sånt som ni gjorde i början!


Den här filmen såg vi ikväll :)

Daniel gav mig två förslag och det var den eller en skräckis.

Jag är lite av en fegis när det gäller skräckisar så det blev min låtsasfru!

Den var bra och helt klart en värd ett biobesök!

Som en extra bonus så var det nästan bara rosa godisar i min mentos rulle,

det gäller att även glädjas åt de små glädjeämnena i livet.


Nu ska jag återgå till BB och störa mig på roza och nichy som efter alla bråk sover ihop och gullar som vanligt trots att dom ALDRIG mer skulle prata med varandra :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0