muffinscrawings

Här hemma har vi lite delade meningar om vad man blir sugen på när man är sjuk.
Jag har mest velat äta precis ingenting.
Medan Daniel fick crawings på muffins.
Sagt och gjort halvdö så ställde han sig och bakade.
Jag kontrade med
-Du är ju inte frisk.
Öh?? Det visste vi ju redan.



Daimmuffins.
Lyckade sådana oxå :)

Själv så var min första nukanjagätaliteigen crawing potatis!!
Såklart :D Är om ni inte visste det ett riktigt potatisfan.
Potatis mmmmmmmmmm



Kokt potatis med spenat, hur yummie som helst!!
Okey jag erkänner att hans muffins bild lockar mer än min potatis och den gröna kleggan.
Men smaken är ju som baken. Delad. Tur är väl det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0