Nytapetserad köksvägg

Nu är ena väggen i köket färdigtapetserad :D
Tro mig eller ej men jag hjälpte faktiskt till.
Jag har limmat och fixat :) Händig som få hähä
Men jag ska absolut inte ta någon cred för det här.
Som vanligt så roande det mig i sisådär 10 minuter sen lämnade jag över till sambon.
Blev faktiskt riktigt nöjd med tapeten :D
Jag var lite orolig ett tag då ett slutgiltigt beslut inte är min starka sida när det kommer till inredning.
Ena dagen vill jag ha si, andra så. Ni förstår dilemmat!
Men vitt gillar jag och har aldrig ångrat något vitt tidigare så det här blir nog superbra.





Nästa projekt är då att komma på vad som ska pryda denna nakna vägg??!!! hmmms..
Förslag? Någon?

snälla??


Var lite inne på en tallrikshylla från ellos.
Men den hade fått så usla recensioner dessutom kanske den känns lite farmor?
Tänkte hotta upp den med lite snygga tallrikar men njaeee...

Sedan funderade jag på någon slags hylla/tavellist med lite kokböcker på men njaeee.

En tavla kanske bara?


Åh suck jag vet inte :(

HJÄÄÄÄÄLP!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0