samlar vuxenpoäng

Igår fyllde Becca år, hela 22 stort grattis till dig!
Tyvärr så kan man inte välja vilken veckodag man råkar fylla på.
Det här året blev det en måndag, vilket är enda dagen i veckan då allt i örebro stänger typ 23.

Efter att jag hade precis hoppat i mjukisarna och knäppt på tvn så messa Sandra,
Det var vin på Lilla Örebro som gällde för att fira Beccas födelsedag :)
Visst visst ska väl inte vara den som är den tänkte jag och knalla dit!



Lillas bar



Becca, Sandra och Elin



Ville bara visa att jag vigt in våren med min tjusiga väska
och ljusa jeansleggins :)

Lilla stängde runt 23 tiden så vi trippa hem till Daniel
(inte min Daniel utan beccas chef),
där vi sjöng ja må hon leva hellre än bra.
Nåväl det var trevligt trots att jag var hur trött som helst.



Passade på att samla lite vuxenpoäng genom att dricka ett glas rött.
Om sanningen ska fram var det nog första gången jag drack ett glas och inte bara smaka.
Måste erkänna att det var ganska gott :D



Hipp hipp hurra becca!!
Hoppas du hade en trevlig födelsedag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0