vårens finaste väska!!

Jag är så lycklig!! Titta vilken underbar väska jag har köpt :D
Nu är den min min min och jag kommer använda den flitigt!







Måste säga att jag blivit väldigt duktig på att shoppa saker som jag faktiskt kommer använda
och som inte blir enbart dammsamlare i klädkammaren :thumbup:
Förut var jag lite mer -äh någon gång kanske.
eller -den var ju ändå så billig så det kvittar.
Men det är ju ändå väldigt onödiga köp när de hänger där med prislappet kvar.
Dessutom sparar man pengar så att man kan lägga dom på något dyrare som man verkligen vill ha.
Oj oj oj vad klok jag är då :p
hahaha
Hur som jag är stolt över mitt lilla steg i rätt shopping riktning!!

Jag tvivlar inte en sekund på att den här väskan kommer användas :D
Gärna med något lite "hårt" till för att bryta av det puttinuttia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0