vit rullupgardin

Som jag har letat :S Det börjar gå mig lite på nerverna.
Alla jag hittar är för korta för vårat köksfönster.
Inte nog med det så är dom dessutom i fel färg.
Jag vill ha ett par vita, men det verkar ju omöjligt.
Att googla på rullupgardiner är rent av lönlöst då det enbart kommer upp massa rullgardiner!!
gaaaah :mad: för det är ju samma sak??!! Näeva :(

Igår när jag skulle ta en fika med en vän i kompassen så sprang jag förbi ett skyltfönster.
Där var den!!



:D

Tygaffären har med all säkerhet sytt den här själva så det är nog inget som säljs färdigt.
Men dom kanske har något mönster :)
Nu lät jag huslig va? hihi
Närå jag ska inte sy, ska fråga om någon snäll person kan hjälpa mig med den biten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0