angry birds



Igår var jag som sagt på kalas. Grattis Joline!!
Vi fick även kika på frieriet som var inspelat,
vid ett superfint vattenfall utomlands med bokstavskex
på efterrätten stod det VILL DU GIFTA DIG MED MIG?
Åhhhh vad fint det var. Typiskt mig att bli helt tårig men
det var så vackert. Joline visar upp ringen



Frida var även där med sin bulle i ugnen.
Det skulle såklart oxå tas kort på



Hon har inte tagit reda på om det blir en pojke eller flicka.
Jag som är fröken nyfiken skulle aldrig kunna hålla mig ;p



Födelsedagsbarnet Joline



Maria och Malin



Angry birds som kvittrade vilt mest hela kvällen


Kommentarer
Postat av: Jenny

Fin ring och vilket vackert frieri! grattis till din vän :)

2011-05-30 @ 08:50:04
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0