återställare??



Idag var det tydligen röd röddag eller nått i den stilen? hrmfs
Vilka fasoner. Inte lätt att fika när fiken är stängda.
Magarna kurra och vädret är inte vad det varit på senaste tiden.
Vilket resulterade i att letandet efter föda inte fick bli för utdragen.
Lite snabbt slängde jag ur mig förslaget Olearys!
Min vän nappade på det och tyckte dessutom att en återställare var en bra idé.
Jag som småtrånat efter coca cola hela dagen var ändå inte svårövertalad.



Varför lyckas man alltid vara svälthungrig när man sitter där menyn?
Hade en stark lust att beställa allt, allt, allt!!





Boston Celtic med blue cheese dip :D
Klämde tom. i mig popcorn till efterrätt!!
Jag är bottenlös när jag bakis haha

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-05-01 @ 23:12:00
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: EMMAS

åh gott :D

2011-05-03 @ 19:00:22
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0