avskyvärda måndag



Jag är klappdålig på att gå upp tidigt om mornarna.
Måndagar är om möjligt värst.
På helgen ställer jag om dygnet vilket reulterar i
"måndagszombie Louise" Urk!!!
Imorse ringde klockan vid 7.00 och jag trodde jag skulle avlida.
Vankade iväg till jobbet och var inte alls dundernöjd..
MEN
så fort jag märker att jag faktiskt överlevde och inte alls dog,
så åervänder jag till den vanliga glada pricken som jag är!

Dessutom så är det rätt skönt nu när man vet att man tagit till vara på dagen.
Jobbade bara 4h och nu sitter jag här och ser fram emot en bra fortsättningen på dagen



ska bara slurpa i mig mitt kaffe och sedan knalla iväg till frisören.
Jag klipper mig hos Sofia Nyvall på salong Unikt!
Vilket jag såklart kan rekommendera :thumbup:

Kommentarer
Postat av: Stucked

Hej! Besök Stucked – en sajt på nätet speciellt för Dig!

2011-05-02 @ 16:13:35
URL: http://stucked.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0